SUMASUMA
Anonymous

Zákaznická podpora

Vítáme Vás v aplikaci SUMA - SUPPORT MANAGEMENT
Aplikace v sobě zahrnuje tyto agendy
Požadavky
Zadávání požadavků na odstranění problémů nebo úprav a nastavení ze strany zákazníků. Dále k jejich prohlížení, sledování stavu a způsobů řešení.
Zápisy
Podrobná evidence zápisů o plánovaných a provedených akcích, servisních zásazích, proběhlých jednání či firemních dokumentech.
Činnosti
Evidence činností s popisem, periodou nebo termínem spouštění a seznamem pracovníků provádějících a zodpovídajících za danou činnost.
CRM Sestavy
Podpora řízení a vyhodnocování vztahů se zákazníkem. Obsahuje sestavy pro analýzu a vyhodnocování informací jednotlivých agend.
Správa
Nastavení a správa Support Managementu. Správa uživatelů a statistiky.

Pro práci s jednotlivými agendami je nutné mít přidělená práva. Pokud nemáte dostatečná práva, kontaktujte prosím vašeho správce nebo založte požadavek na změnu uživatelského profilu.